به گزارش سراج24، هزاران پناهجوی آفریقایی و حامیان آن ها در تل آویو علیه سیاست های تبعیض آمیز و زندانی کردن مهاجران توسط رژیم اشغالگر قدس، دست به تظاهرات زدند.
جروزالم پست (jpost) دراین باره می نویسد: حدود 5.000 مهاجر آفریقایی و حامیان آن ها، شنبه شب، در خیابان های مرکزی تل آویو، راهپیمایی کرده و به سیاست های اسرائیل درقبال مهاجران، اعتراض کردند.
در ابتدا این راهپیمایی به عنوان تظاهرات سکوت با تجمع حدود نیم ساعته، برنامه ریزی شده بود، اما معترضان در خلال راهپیمایی شعارهایی مانند "آزادی" و "زندان های بیشتر را متوقف کنید" سردادند.
این تظاهرات، دومین اعتراض از این دست در سرزمین های اشغالی طی روزهای اخیر بوده است. مورد اول، شنبه شب هفته گذشته انجام شد که در آن نیز هزاران نفر شرکت کرده بودند.



